Den store guide til at vælge abonnement

Når man skal købe en ny telefon, er der en masse ting man skal tage stilling til, inden man finder dankortet frem og taster kortoplysningerne. For det første skal man naturligvis finde ud af, hvilken model man skal vælge, og her er masser af muligheder. Her i landet er det, ligesom i de fleste andre steder i den vestlig verden, iPhone der er den absolut mest populære model.

Kigger man på de 10 eller 20 mest populære og mest solgt modeller, vil typisk halvdelen af dem komme fra den californiske gigant Apple – du kan finde de bedste priser og tilbud på iphone her.

Når man først har fundet den model man går efter, skal man overveje om det skal være med eller uden abonnement. Det er som regel billigere at købe en smartphone med et abonnement, men det er langt fra sikkert, at der er billigst på dan lange bange, da men ofte betaler for mere end man egentlig bruger.

Kig på indholdet af abonnementet

Der er to ting at have in mente, når man skal vælge abonnement, og det er prisen og hvad abonnementet indeholder. Hvor mange gigabyte data er der med, hvor mange minutter får man med, og er sms’er gratis.

Tjenester der ellers umiddelbart ikke har noget med telefoni at gøre, er blevet populære i hos mange teleselskaber. Der er mange der tilbyder eksempelvis streamingtjenester som Spotify, Netflix, HBO og lignende. Hvis du i forvejen har en eller flere af disse tjenester, kan det hurtigt betale sig, at man får dette med i prisen.

Generelt skal man kigge på alt det der er udenom, når man skal finde det abonnement, der passer bedst til en. Der findes et utal af variationer af abonnementer, så det handler om at kigge sig godt for, så man ikke kommer til betale for meget.

  • Article By :
    Jeg hedder Jens, og blogger her på denstoreguide.dk. Jeg har hjemmesiden som et lille hobbyprojekt. Du er altid velkommen til at skrive, hvis du mener din guide bør forekomme på hjemmesiden.

Random Posts

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*
*